Du bruker en gammel nettleser. For å kunne bruke all funksjonalitet i nettsidene må du bytte til en nyere og oppdatert nettleser. Se oversikt over støttede nettlesere.

Stortinget.no

logo
Hopp til innholdet
Til forsiden
Til forsiden

Spørretimespørsmål fra Tore Nordtun (A) til samferdselsministeren

Om oppfølging av vedtak om å bygge _gassdrevet ferge for sambandet Arsvågen - Mortavika_

Datert: 18.01.1999
Besvart: 27.01.1999 av samferdselsminister Odd Einar Dørum

Tore Nordtun (A)

Spørsmål

Tore Nordtun (A): Hvor langt er en kommet i oppfølgingen av vedtaket om bygging av gassdrevet ferge for fergesambandet Arsvågen - Mortavika?

Les hele debatten