Du bruker en gammel nettleser. For å kunne bruke all funksjonalitet i nettsidene må du bytte til en nyere og oppdatert nettleser. Se oversikt over støttede nettlesere.

Stortinget.no

logo
Hopp til innholdet
Til forsiden
Til forsiden

Spørretimespørsmål fra May Britt Vihovde (V) til helseministeren

Om at det har vorte hevda at nordmenn et _blodtrykksenkande blåreseptmedisinar_ for ein milliard kr i år, utan at desse har særleg dokumenterte effektar

Datert: 19.11.1999
Besvart: 24.11.1999 av helseminister Dagfinn Høybråten

May Britt Vihovde (V)

Spørsmål

May Britt Vihovde (V): I programmet Puls på NRK mandag 15. november 1999 vart det hevda at nordmenn et blodtrykksenkande medisinar for ein milliard kroner i år, utan at desse medisinane har særleg dokumenterte effektar. Medisinane er stort sett blåreseptmedisinar, og dermed betalt av oss alle.
Kva kan statsråden gjera for å få ein praksis som er meir i tråd med kunnskapsbasert medisin?

Les hele debatten