Du bruker en gammel nettleser. For å kunne bruke all funksjonalitet i nettsidene må du bytte til en nyere og oppdatert nettleser. Se oversikt over støttede nettlesere.

Stortinget.no

logo
Hopp til innholdet
Til forsiden
Til forsiden

Interpellasjon fra Hallgeir H. Langeland (SV) til miljøvernministeren

Interpellasjon nr. 13 (1998-99)
Om norske CO¨2-utslepp og tiltak for å løyse _klimaproblema_
Oversendt regjeringen: 12.11.1998
Besvart: 12.01.1999 av miljøvernminister Guro Fjellanger

Hallgeir H. Langeland (SV)

Spørsmål

Hallgeir H. Langeland (SV): Norge ligg på verdstoppen når det gjeld CO2-utslepp. Venta auke frå 1992 til år 2000 er på 22 pst. Kyoto-avtalen tillet Norge å plusse på 1 pst. i høve til 1990-nivå. I munnleg spørjetime 4. november 1998 kunne miljøvernministeren ikkje gjere greie for konkrete målsettingar i forhandlingane i Buenos Aires. I det politiske grunnlaget for sentrumsregjeringa var målsettinga at Norge skulle bringe sine utslepp ned til 1989 nivå. Det spriker altså i ulike retningar, og dette har ført til ei viss forvirring om kva som er Regjeringa sin politikk på klimaområdet.
Det kan difor vere både interessant og oppklarande å få greie på kva tiltak statsråden ser føre seg som dei mest effektive for å løyse klimaproblema, og kor stor del av desse tiltaka som skal vere nasjonale?

Les hele debatten