Kap. 1300 Samferdselsdepartementet (jf. kap. 4300)

Samandrag

Post 01 Driftsutgifter

Det blir gjort framlegg om å redusere løyvinga på driftsbudsjettet med 200 000 kroner mot tilsvarande auke på Nærings- og handelsdepartementets budsjett for å styrkje Nærings- og handelsdepartementets ansvar for IT-samordning. Dette utgjer 400 000 kroner på årsbasis tilsvarande eit årsverk. På dette grunnlag gjer ein framlegg om å redusere løyvinga på kap. 1300 Samferdselsdepartementet post 01 Driftsutgifter, med 200 000 kroner, jf. kap. 900 Nærings- og handelsdepartementet.

Når det gjeld forslag til vedtak, viser departementet til Finansdepartementets proposisjon i samband med Revidert nasjonalbudsjett for 2000.

Merknader frå komiteen

Komiteen viser til finanskomiteens innstilling i forbindelse med behandlingen av St.prp. nr. 61 (1999-2000) Omprioriteringer og tilleggsbevilgninger på statsbudsjettet 2000, Innst. S. nr. 220 (1999-2000).

Kap. 1301 Forsking og utvikling mv.

Samandrag

Post 70 Tilskot til rasjonell og miljøvennleg transport

Som ein del av Regjeringa sitt finanspolitiske opplegg, gjer departementet framlegg om å redusere posten med 5 mill. kroner, frå 28,9 mill. kroner til 23,9 mill. kroner. Departementet legg til grunn at reduksjonen vil få små verknader for planlagde prosjekt i 2000.

Når det gjeld forslag til vedtak, viser departementet til Finansdepartementets proposisjon i samband med Revidert nasjonalbudsjett for 2000.

Merknader frå komiteen

Komiteen viser til finanskomiteens innstilling i forbindelse med behandlingen av St.prp. nr. 61 (1999-2000) Omprioriteringer og tilleggsbevilgninger på statsbudsjettet 2000, Innst. S. nr. 220 (1999-2000).

Komiteens medlem fra Sosialistisk Venstreparti viser til at det i budsjettet for 1999 var avsatt 40 mill. kroner til posten tilskudd til rasjonell og miljøvennlig drift. I budsjettet som ble vedtatt for 2000 var dette redusert til 28,9 mill. kroner. I revidert blir dette redusert med 5 mill. kroner. Dette innebærer en dramatisk reduksjon i satsinga på et viktig felt i miljøarbeidet i Norge, som dette medlem ikke mener er ansvarlig miljøpolitikk. Sosialistisk Venstreparti vil derfor gå mot denne reduksjon.