Det blir gjort framlegg om å redusere
løyvinga på driftsbudsjettet med 200 000 kroner
mot tilsvarande auke på Nærings- og handelsdepartementets
budsjett for å styrkje Nærings- og handelsdepartementets ansvar
for IT-samordning. Dette utgjer 400 000 kroner på årsbasis
tilsvarande eit årsverk. På dette grunnlag gjer
ein framlegg om å redusere løyvinga på kap.
1300 Samferdselsdepartementet post 01 Driftsutgifter, med 200 000
kroner, jf. kap. 900 Nærings- og handelsdepartementet.
Når det gjeld forslag til vedtak, viser
departementet til Finansdepartementets proposisjon i samband med Revidert
nasjonalbudsjett for 2000.
Komiteen viser til
finanskomiteens innstilling i forbindelse med behandlingen av St.prp.
nr. 61 (1999-2000) Omprioriteringer og tilleggsbevilgninger på statsbudsjettet
2000, Innst. S. nr. 220 (1999-2000).
Som ein del av Regjeringa sitt finanspolitiske
opplegg, gjer departementet framlegg om å redusere posten
med 5 mill. kroner, frå 28,9 mill. kroner til 23,9 mill.
kroner. Departementet legg til grunn at reduksjonen vil få små verknader
for planlagde prosjekt i 2000.
Når det gjeld forslag til vedtak, viser
departementet til Finansdepartementets proposisjon i samband med Revidert
nasjonalbudsjett for 2000.
Komiteen viser til
finanskomiteens innstilling i forbindelse med behandlingen av St.prp.
nr. 61 (1999-2000) Omprioriteringer og tilleggsbevilgninger på statsbudsjettet
2000, Innst. S. nr. 220 (1999-2000).
Komiteens medlem fra Sosialistisk Venstreparti viser
til at det i budsjettet for 1999 var avsatt 40 mill. kroner til
posten tilskudd til rasjonell og miljøvennlig drift. I
budsjettet som ble vedtatt for 2000 var dette redusert til 28,9
mill. kroner. I revidert blir dette redusert med 5 mill. kroner.
Dette innebærer en dramatisk reduksjon i satsinga på et
viktig felt i miljøarbeidet i Norge, som dette medlem ikke
mener er ansvarlig miljøpolitikk. Sosialistisk Venstreparti
vil derfor gå mot denne reduksjon.