Justisdepartementet legg i denne proposisjonen
fram forslag om endringar i løyvingane under diverse kapittel i
statsbudsjettet for 2004. Forslaga om endringar i løyvinga
på nokre av dei regelbundne postane er mellom anna baserte
på rekneskapstal pr. 30. september 2004.
Som ei delvis inndekning av meirbehovet under
kap. 455 post 21 og kap. 460 post 1 på til saman 6,4 mill. kroner,
blir det foreslått å redusere løyvinga
under kap. 400 post 1 med 1,5 mill. kroner.
Løyvinga på kap. 400 post
71 dekkjer tilskot til internasjonale organisasjonar under Justisdepartementet
sitt saksfelt. Bidraget til World Intellectual Property Organization
(WIPO) blir refundert frå Utanriksdepartementet. Denne
delen er redusert frå 30 pst. til 2,8 pst.. Utanriksdepartementet
har difor berre refundert kr 74 802 til Justisdepartementet i 2004.
På bakgrunn av dette foreslår Justisdepartementet å redusere
løyvinga på kap. 3400 post 1 med 0,633 mill. kroner.
Som følgje av at arbeidet med Høgsterett
si historie er avslutta, vil det ikkje lenger vere utgifter i samband med
dette. Justisdepartementet foreslår difor å redusere løyvinga
under kap. 61 post 1 med 0,8 mill. kroner mot ein tilsvarande auke
på kap. 410 post 1, jf. omtale under kap. 410 post 1.
Justisdepartementet foreslår å auke
løyvinga under kap. 410 post 1 med 0,8 mill. kroner, jf.
omtale under kap. 61 post 1.
Oppdaterte tal frå Brønnøysundregistra
viser at talet på tvangsavviklingar i 2004 som følgje
av at fristen for aksjeselskapa til å setje opp aksjekapitalen
gjekk ut ved utløpet av 2003, vert lågare enn
venta, jf. omtale under kap. 475. Justisdepartementet foreslår
difor å redusere løyvinga under kap. 3410 post
1 med 5,9 mill. kroner.
Ved handsaminga av budsjettframlegget for 2004
i Stortinget blei løyvinga under kap. 430 Kriminalomsorga
si sentrale forvaltning, post 1 Driftsutgifter auka med 10 mill.
kroner. 1 mill. kroner av aukinga skulle bli nytta til auka bruk
av tenester frå Alternativ til vold (ATV).
Ved handsaminga av Revidert nasjonalbudsjett
2004 vedtok Stortinget å auke løyvinga under kap.
430 Kriminalomsorga si sentrale forvaltning, post 1 Driftsutgifter
med 10 mill. kroner. På bakgrunn av budsjettavtala mellom
Arbeidarpartiet og partia i Regjeringa blei tilskotet til Kirkens
Sosialtjeneste auka med 0,4 mill. kroner.
Som ei delvis inndekning av meirbehovet under
kap. 455 post 21 og kap. 460 post 1 på til saman 6,4 mill. kroner,
blir det foreslått å redusere løyvinga
under kap. 430 post 1 med 1 mill. kroner.
Som ei delvis inndekning av meirbehovet under
kap. 455 post 21 og kap. 460 post 1 på til saman 6,4 mill. kroner,
blir det foreslått å redusere løyvinga
under kap. 430 post 45 med 0,3 mill. kroner.
På bakgrunn av rekneskapstal hittil
i år foreslår Justisdepartementet å setje
ned løyvinga under kap. 430 post 60 Refusjonar til kommunane,
forvaringsdømde mv. med 12 mill. kroner.
Den siste tida har ein sett auka omsynsløyse
og råskap i dei kriminelle miljøa. Det er difor
viktig å sikre tryggleiken for politiet så langt
det er mogeleg, m.a. gjennom betre utstyr og materiell for sikring
og vern. Den stramme budsjettsituasjonen for politiet i 2004 gjer
at ein ikkje finn å kunne dekke inn ekstrautgifter ved
omdisponeringar, kostnadsreduserande tiltak m.m. innafor eksisterande
ramme for politiet.
Samla meirkostnader i 2004 for politiet etter
ranet av Norsk Kontantservice er rekna til om lag 50 mill. kroner,
dvs. 10 mill. kroner meir enn styrkinga som vart gitt gjennom Revidert
nasjonalbudsjett 2004. Justisdepartementet foreslår ei
tilleggsløyving på 9 mill. kroner for å dekke
delar av meirkostnadene.
I samanheng med ranet av Norsk Kontantservice
har politiet drive auka spaning, etterretning og kommunikasjonskontroll
også i ei rekkje andre alvorlege saker. Justisdepartementet
foreslår ei tilleggsløyving på 6 mill.
kroner til å dekke desse kostnadene.
I 2004 vert det skrive ut vesentleg fleire pass
enn venta. Justisdepartementet foreslår å auke
løyvinga med 16,4 mill. kroner til dekking av meirutgifter
knytt til produksjon av fleire maskinlesbare pass.
Som følgje av at særskilt
opplæring og trening av mannskap knytt til utrykkingseiningar
i løpet av 2004 er overført frå Politihøgskulen
til politidistrikta, foreslår ein å auke kap.
440 post 1 med 3 mill. kroner mot ein tilsvarande reduksjon under
kap. 442 post 1, jf. omtale under kap. 442.
I St.prp. nr. 63 (2004-2005) vart det meldt
at Justisdepartementet ville kome attende til fordelinga mellom kap.
440 Politidirektoratet - politi- og lensmannsetaten og kap. 441
Oslo politidistrikt i samband med Stortinget sitt vedtak om tilleggsløyving
for m.a. å tilverke at nyutdanna polititenestemenn og -kvinner
får arbeid i etaten. På bakgrunn av dette foreslår
Justisdepartementet å redusere løyvinga under
kap. 440 post 1 med 1,9 mill. kroner mot ein tilsvarande auke på kap.
441 post 1, jf. omtale under kap. 441.
Justisdepartementet foreslår å auke
løyvinga på kap. 440 post 1 med 5 mill. kroner,
mot ein tilsvarande reduksjon av kap. 440 post 21, jf. omtale under
kap. 440 post 21. Samla forslag om tilleggsløyving på kap. 440
post 1 blir etter dette 37,5 mill. kroner.
Politiet sine utgifter i samband med asyl- og
utlendingssaker vert delvis dekka over kap. 440 post 1 og delvis
over kap. 440 post 21. Det er nødvendig å justere noko
på fordelinga mellom postane. Justisdepartementet foreslår
difor å redusere løyvinga under kap. 440 post
21 med 5 mill. kroner, mot ein tilsvarande auke på kap.
440 post 1, jf. omtale under kap. 440, post 1.
På bakgrunn av rekneskapstal hittil
i år og venta utvikling for passinntekter foreslår
Justisdepartementet å auke løyvinga på kap.
3440 post 1 med 100 mill. kroner.
Justisdepartementet foreslår å redusere
løyvinga på kap. 440 post 1 med 1,9 mill. kroner
mot ein tilsvarande auke på kap. 441 post 1, jf. omtale
under kap. 440.
Justisdepartementet foreslår å redusere
løyvinga på kap. 442 post 1 med 3 mill. kroner
mot ein tilsvarande auke på kap. 440 post 1, jf. omtale
under kap. 440.
Som ei delvis inndekning av meirbehovet under
kap. 455 post 21 og kap. 460 post 1 på til saman 6,4 mill. kroner,
blir det foreslått å redusere løyvinga
under kap. 443 post 1 med 0,5 mill. kroner.
Justisdepartementet overtok frå og
med 2004 budsjettansvaret for redningshelikoptertenesta levert av Luftforsvaret
sin 330. skvadron. I den samanheng har det skjedd ein teknisk feil.
Justisdepartementet foreslår difor å auke løyvinga
under kap. 455 post 1 med 18,35 mill. kroner i 2004.
Ei kontinuerleg døgnvakt ved redningshelikopterbasen
på Sola vart etablert frå 1. juni 2004. Meirkostnadene
i 2004 er berekna til 2,1 mill. kroner. Justisdepartementet foreslår
derfor ein reduksjon på kap. 455 post 1 på 2,1
mill. kroner mot ei tilsvarande auke på Helse- og omsorgsdepartementet
sitt kap. 732 post 73.
Som ei delvis inndekning av meirbehovet under
kap. 455 post 21 og kap. 460 post 1 på til saman 6,4 mill. kroner,
blir det foreslått å redusere løyvinga
under kap. 455 post 1 med 2,5 mill. kroner.
Posten omfattar utgifter til å engasjere
private selskap. Det vil bli eit meirforbruk på posten
i 2004. Dette skuldast store utgifter for Hovudredningssentralen
Sør-Noreg.
På bakgrunn av rekneskapstal hittil
i år og forventa utvikling foreslår Justisdepartementet å auke
løyvinga på kap. 455 post 21 med 4,4 mill. kroner,
jf. omtale under kap. 400, 430, 443 og 475.
På bakgrunn av rekneskapstal og pårekna
utvikling blir det foreslått å auke løyvinga
under kap. 460 post 1 med 2 mill. kroner, jf. omtale under kap.
400, 430, 443 og 475.
Ut frå rekneskapstal og pårekna
utvikling blir det foreslått å auke løyvinga
under kap. 466 post 1 med 10 mill. kroner.
På bakgrunn av rekneskapstal og pårekna
utvikling blir det foreslått å auke løyvinga
under kap. 470 post 71 med 10 mill. kroner.
Ordninga med eigendel for fri rettshjelp blei
avskaffa frå 1. september 2003. Rekneskapstal pr. 31. august 2004
viser ei meirinntekt på posten. På denne bakgrunn blir
det foreslått å auke løyvinga på kap.
3470 post 1 med 5 mill. kroner.
På bakgrunn av rekneskapstal hittil
i år og forventa utvikling foreslår Justisdepartementet å auke
løyvinga under kap. 471 post 71 med 8 mill. kroner.
Tidlegare fordelte Justisdepartementet løyvinga
til konfliktråda via fylkesmennene over kap. 474 Konfliktråd
post 60 Overføring til kommunane. Frå 1. januar
2004 blei arbeidsgjevaransvaret overført til Sekretariatet
for konfliktråda i samband med at staten overtok ansvaret
for konfliktråda. I motsetning til staten set kommunane
av feriepengar i eit fond i oppteningsåret, og betalar
dei ut året etter. Kommunane overfører difor avsetjing
av feriepengar for 2004 til Sekretariatet for konfliktråda.
Kommunane overfører også ubrukte midlar frå 2003.
Dette er midlar som blei fordelte til kommunane for 2003 og dermed
ført ut av rekneskapen til staten.
På denne bakgrunn blei det i samband
med Stortinget si handsaming av St.prp. nr. 63 (2003-2004), jf.
Innst. S. nr. 250 (2003-2004), vedteke å opprette ein ny inntektspost
post 1 Diverse inntekter under kap. 3474, og å auke løyvinga
parallelt under kap. 474 post 1 og kap. 3474 ny post 1 med 2,8 mill.
kroner. Nye opplysingar tilseier at inntektene for 2004 vil kome
opp i 3,8 mill. kroner. Justisdepartementet foreslår difor å auke løyvinga
under kap. 474 post 1 og kap. 3474 post 1 med 1 mill. kroner.
Oppdaterte tal frå Brønnøysundregistra
viser at talet på tvangsavviklingar i 2004 som følgje
av at fristen for aksjeselskapa til å setje opp aksjekapitalen
gjekk ut ved utløpet av 2003, vert lågare enn
venta. Ved handsaminga av Revidert nasjonalbudsjett 2004 vedtok
Stortinget å redusere løyvinga under kap. 475
post 1 som følgje av oppdaterte tal frå Brønnøysundregistra
på tvangsoppløysingar i 2004. Det blei i denne
samanheng rekna med at 1 000 selskap ville bli tvangsavvikla i 2004.
I samsvar med nye oppdateringar frå Brønnøysundregistra
legg Justisdepartementet no til grunn at om lag 470 selskap vil
bli tvangsavvikla i 2004.
På denne bakgrunn foreslår
Justisdepartementet å redusere løyvinga under
kap. 475 post 1 med 7,4 mill. kroner. Ein foreslår også å redusere
løyvinga under kap. 3410 post 1 med 5,9 mill. kroner, jf.
omtale under kap. 3410 post 1. Justisdepartementet foreslår å omdisponere
0,6 mill. kroner av netto innsparing på totalt 1,5 mill.
kroner til kap. 455 post 21 og kap. 460 post 1, jf. omtale under
kap. 455 post 21 og kap. 460 post 1.
I St.meld. nr. 13 (2001-2002) tilrådde
Justisdepartementet at arkivet med pantebøkene blei lokalisert
og sentralisert til Ullensvang. Stortinget gjorde 12. juni 2002
vedtak nr. 393 om å be Regjeringa opprette eit sentralt
pantebokregister i Ullensvang herad.
Den teknologiske utviklinga tilseier at det
vil vere meir rasjonelt og effektivt å skanne framtidige
pantebokdokument under sakshandsaminga. Dei eksisterande pantebokdokumenta
bør vere skanna i løpet av 10-12 år.
Etter ei totalvurdering meiner departementet at skanninga av eksisterande
pantebokdokument vil bli meir kostnadseffektiv enn kva som har blitt lagt
til grunn tidlegare. Arbeidsplassar knytt til pantebokregisteret
i Ullensvang vil difor bli mindre over tid og ikkje vare lenger
enn 10-12 år. Det er difor nødvendig å etablere
alternative løysingar for å sikre varige arbeidsplassar
i Ullensvang.
Justisdepartementet rår difor til at
det i Ullensvang blir oppretta eit servicesenter for tinglysinga
kombinert med brukarstøtte og svarteneste for matrikkelen.
Totalt vil dette gje 13-14 varige arbeidsplassar i Ullensvang.
Stortinget har ved handsaminga av St.meld. nr.
30 (2002-2003) "Norge digitalt - et felles fundament for verdiskaping"
vedteke store omorganiseringar i Statens kartverk. Dette har frigjort
lokale og bygningsmasse ved Statens kartverk. Sett i lys av den
teknologiske utviklinga og den nye situasjonen som har oppstått, finn
Justisdepartementet det mest formålstenleg at desse lokala
hos Statens kartverk blir nytta til pantebokregisteret. Dette inneber
at det ikkje er nødvendig å byggje eit nytt spesialtilpassa
bygg i Ullensvang til pantebokregisteret.
Dei framtidige årlege meirkostnadene
blir redusert med om lag 3,4 mill. kroner ved å nytte eksisterande lokale
hos Statens kartverk framfor å leggje pantebokregisteret
til Ullensvang. Over ein periode på 10-12 år blir
dei samla meirkostnadene redusert med om lag 35-40 mill. kroner.
Forslaget inneber ingen budsjettmessige konsekvensar
for 2005 utover kva det er gjort framlegg om i St.prp. nr. 1 (2004-2005)
på kap. 412. Justisdepartementet legg opp til å starte
etableringa av eit servicesenter i Ullensvang ved årsskiftet
2005/2006.
Departementet rår til at det blir oppretta
eit servicesenter for tinglysinga i Ullensvang herad, og at sentralarkivet
for panteboka blir lagt til Statens kartverk sitt hovudkontor i
Ringerike kommune.
Komiteen, medlemene frå Arbeidarpartiet, Gunn Karin Gjul, Anne Helen Rui og Knut Storberget, frå Høgre, leiaren Trond Helleland, Linda Cathrine Hofstad og Ingjerd Schou, frå Framstegspartiet, Jan Arild Ellingsen og Harald Espelund, frå Kristeleg Folkeparti, Einar Holstad og Finn Kristian Marthinsen, og frå Sosialistisk Venstreparti, Inga Marte Thorkildsen, viser til proposisjonen og har følgjande merknader til dei ulike kapitlane.
Komiteen viser til
proposisjonen. Komiteen viser til at det i Revidert
nasjonalbudsjett for 2004 ble bevilget 40 mill. kroner ekstra på politibudsjettet
som følge av ranet av Norsk Kontantservice. Regjeringen foreslår
ytterligere bevilgninger til arbeidet med å oppklare denne
saken. Komiteen slutter seg til dette.
Komiteen har videre merket seg
at etterforskning og oppfølging av ranet av Norsk Kontantservice
vil kreve ressurser også i 2005, og at Regjeringen vil komme
tilbake til saken på egnet måte dersom det skulle
bli nødvendig.
Komiteen er enig i at nytt utstyr
og materiell vil gjøre politiet bedre rustet til å sikre
og verne verdier og personell i samband med Norges Bank sine transporter. Komiteen har
merket seg at Regjeringen vil komme tilbake til spørsmålet
om kjøretøy som kan vernes mot skudd. Komiteen slutter
seg til dette.
Komiteens medlemmer fra Fremskrittspartiet ser
at de endringer som har blitt gjort, og gjøres for budsjettet
for 2004, viser at budsjettforliket mellom Arbeiderpartiet og regjeringspartiene i
fjor ga for lite penger til politiet og justissektoren. Disse
medlemmer synes det er gledelig at Regjeringen i sitt nye
budsjettforslag økte bevilgningen til politiet, og er tilfreds
med at budsjettforliket med Regjeringspartiene for budsjettet 2005
gir en økning på justisbudsjettet på 275
mill. kroner utover Regjeringens forslag.
Komiteens flertall,
alle unntatt medlemmene fra Arbeiderpartiet, merker seg departementets
begrunnelse for å erstatte pantebokregisteret i Ullensvang med
et servicesenter for tinglysingen. Flertallet støtter
Regjeringens forslag.
Komiteens medlemmer fra Arbeiderpartiet viser
til sine merknader i Innst. S. nr. 221 (2001-2002) der disse
medlemmer var mot å flytte tinglysingen ut av domstolene
og fysisk flytte pantebøkene til Ullensvang. Disse
medlemmer er tilfreds med at det ikke blir noe av flyttingen
som stortingsflertallet vedtok 12. juni 2002. Disse medlemmer er
fortsatt av den oppfatning at domstolene er riktig instans for tinglysingsmyndigheten
da domstolene har en unik kunnskap om rettsforhold knyttet til fast eiendom,
pant, skifte og tvangssaker. Disse medlemmer vil
peke på at tinglysingsoppgaven ikke bare krever kompetanse
innen tinglysingsreglene, men også om annet lovverk som
gjelder fast eiendom, som skifte, arv, tingrett, panterett, namsrett
og selskapsrett. Mange eiendomsoverganger skjer i forbindelse med
arvefall og skifte - situasjoner der domstolene allerede har oppgaver,
og der det ofte vil være behov for en mer omfattende veiledning
enn bare knyttet til tinglysingsreglene.
Disse medlemmer er glade for
at Regjeringen har revurdert sitt standpunkt og snudd i spørsmålet
om å splitte tinglysingen fra pantebøkene. Disse
medlemmer stiller seg uforstående til at det nå bringes
på bane etablering av et servicesenter for tinglysingen
på et helt annet sted enn der pantebøkene og koordineringsoppgaven
for tinglysing etter Regjeringens eget forslag er lokalisert. Disse
medlemmer ser det som økonomisk og praktisk lite
meningsfylt å opprette et nytt servicesenter for tinglysing
i Ullensvang. Det ansees som formålstjenlig ut fra effektivitetshensyn
at de ansatte i Statens kartverk i Ringerike kan svare direkte på henvendelser
knyttet til tinglysing. Et servicesenter i Ullensvang, når
tinglysingen og pantebøkene legges i Ringerike, virker
byråkratisk og lite gjennomtenkt, og tyder på at
det er andre hensyn som ligger til grunn for etableringen.
Komiteen viser til
de øvrige forslagene til endringer og har ingen merknader
til dette.
Komiteen har elles ingen merknader, viser til proposisjonen og rår Stortinget til å gjere følgjande
vedtak:
I
I statsbudsjettet for 2004 blir det gjort følgjande endringar:
Kap. |
Post |
Formål |
Kroner |
|
|
Utgifter: |
|
61 |
|
Høgsterett (jf. kap. 3061) |
|
|
1 |
Driftsutgifter, blir redusert med |
800 000 |
|
|
frå kr 53 028 000 til kr 52 228 000 |
|
400 |
|
Justisdepartementet (jf. kap. 3400) |
|
|
1 |
Driftsutgifter, blir redusert med |
1 500 000 |
|
|
frå kr 201 235 000 til kr 199 735 000 |
|
410 |
|
Tingrettane og lagmannsrettane (jf. kap. 3410) |
|
|
1 |
Driftsutgifter, blir auka med |
800 000 |
|
|
frå kr 1 185 535 000 til kr 1 186 335 000 |
|
430 |
|
Kriminalomsorgen si sentrale forvaltning (jf. kap. 3430) |
|
|
1 |
Driftsutgifter, blir redusert med |
1 000 000 |
|
|
frå kr 1 712 913 000 til kr 1 711 913 000 |
|
|
45 |
Større kjøp av utstyr og vedlikehald, kan overførast, blir redusert med |
300 000 |
|
|
frå kr 85 545 000 til 85 245 000 |
|
|
60 |
Refusjonar til kommunane, forvaringsdømde mv., kan overførast, blir redusert med |
12 000 000 |
|
|
frå kr 22 340 000 til kr 10 340 000 |
|
440 |
|
Politidirektoratet – politi- og lensmannsetaten (jf. kap. 3440) |
|
|
1 |
Driftsutgifter, kan nyttast under kap. 441, post 1, blir auka med |
37 500 000 |
|
|
frå kr 5 898 543 000 til kr 5 936 043 000 |
|
|
21 |
Spesielle driftsutgifter, blir redusert med |
5 000 000 |
|
|
frå kr 96 074 000 til kr 91 074 000 |
|
441 |
|
Oslo politidistrikt (jf. kap. 3441) |
|
|
1 |
Driftsutgifter, kan nyttast under kap. 440, post 1, blir auka med |
1 900 000 |
|
|
frå kr 1 219 322 000 til kr 1 221 222 000 |
|
442 |
|
Politihøgskulen (jf. kap. 3442) |
|
|
1 |
Driftsutgifter, blir redusert med |
3 000 000 |
|
|
frå kr 204 680 000 til kr 201 680 000 |
|
443 |
|
Oppfølging av innsynslova |
|
|
1 |
Driftsutgifter, blir redusert med |
500 000 |
|
|
frå kr 7 332 000 til kr 6 832 000 |
|
455 |
|
Redningstenesta (jf. kap. 3455) |
|
|
1 |
Driftsutgifter, blir auka med |
13 750 000 |
|
|
frå kr 340 929 000 til kr 354 679 000 |
|
|
21 |
Spesielle driftsutgifter, blir auka med |
4 400 000 |
|
|
frå kr 5 640 000 til kr 10 040 000 |
|
460 |
|
Dei særskilde etterforskningsorgana |
|
|
1 |
Driftsutgifter, blir auka med |
2 000 000 |
|
|
frå kr 8 267 000 til kr 10 267 000 |
|
466 |
|
Særskilde straffesaksutgifter m.m. |
|
|
1 |
Driftsutgifter, blir auka med |
10 000 000 |
|
|
frå kr 553 700 000 til kr 563 700 000 |
|
470 |
|
Fri rettshjelp (jf. kap. 3470) |
|
|
71 |
Fritt rettsråd, blir auka med |
10 000 000 |
|
|
frå kr 238 500 000 til kr 248 500 000 |
|
471 |
|
Staten sitt erstatningsansvar |
|
|
71 |
Erstatningsansvar m.m., overslagsløyving, blir auka med |
8 000 000 |
|
|
frå kr 74 880 000 til kr 82 880 000 |
|
474 |
|
Konfliktråd |
|
|
1 |
Driftsutgifter, blir auka med |
1 000 000 |
|
|
frå kr 39 374 000 til kr 40 374 000 |
|
475 |
|
Bohandsaming |
|
|
1 |
Driftsutgifter, blir redsert med |
7 400 000 |
|
|
frå kr 63 028 000 til kr 55 628 000 |
|
|
|
Inntekter: |
|
3400 |
|
Justisdepartementet (jf. kap. 400) |
|
|
1 |
Diverse inntekter, blir redusert med |
633 000 |
|
|
frå kr 707 000 til kr 74 000 |
|
3410 |
|
Rettsgebyr (jf. kap. 410) |
|
|
1 |
Rettsgebyr, blir redusert med |
5 900 000 |
|
|
frå kr 1 351 468 000 til kr 1 345 568 000 |
|
3440 |
|
Politidirektoratet – Politi- og lensmannsetaten (jf. kap. 440) |
|
|
1 |
Gebyr, blir auka med |
100 000 000 |
|
|
frå kr 298 540 000 til kr 398 540 000 |
|
3470 |
|
Fri rettshjelp (jf. kap. 470) |
|
|
1 |
Eigendel m.m., blir auka med |
5 000 000 |
|
|
frå kr 4 994 000 til kr 9 994 000 |
|
3474 |
|
Konfliktråd |
|
|
1 |
Diverse inntekter, blir auka med |
1 000 000 |
|
|
frå kr 2 800 000 til kr 3 800 000 |
|
II
Stortinget samtykkjer i at:
Oslo, i justiskomiteen, den 25. november 2004
Trond Helleland |
leiar og ordførar |