I denne proposisjonen legg Nærings- og handelsdepartementet
fram endringsforslag på statsbudsjettet 2012 i samsvar med punkt
1.1 nedanfor.
Stortinget vedtok i desember 2011 å opprette
ei statleg eining som skulle forvalte ordninga med offentleg støtta
eksportkredittar, jf. Prop. 34 S, Prop. 42 S og Innst. 138 S (2011–2012).
Nærings- og handelsdepartementet inngjekk ein avtale med Eksportfinans ASA
om ei overgangsordning fram til ei ny statleg eining var oppretta
1. juli 2012.
I samband med etableringa av overgangsordninga
blei det oppretta ein ekstern kontrollfunksjon for låna under ordninga.
Stortinget løyvde 6,5 mill. kroner til dette i samband med behandlinga
av Prop. 111 S og Innst. 375 S (2011–2012). Overgangsperioden er
avslutta, og det er utbetalt om lag 5,5 mill. kroner til å dekkje
utgifter til kontrollfunksjonen.
På dette grunnlaget gjer Nærings- og handelsdepartementet
framlegg om å redusere løyvinga med 1 mill. kroner, frå 6,5 til
5,5 mill. kroner.
Brønnøysundregistra har hatt auka utgifter som følgje
av mellom anna utgreiingsoppdrag og andre inntektsgjevande oppgåver
enn det som låg til grunn i opphavleg løyving.
På dette grunnlaget gjer Nærings- og handelsdepartementet
framlegg om å auke løyvinga med 9 mill. kroner, frå 322,6 til 331,6
mill. kroner, mot tilsvarande auking under kap. 3904, post 2.
Brønnøysundregistra har hatt auka utgifter og inntekter
som følgje av fleire tenesteeigarar, fleire applikasjonar og oppdrag
frå Skattedirektoratet i samband med nye versjonar av Altinn II.
På dette grunnlaget gjer Nærings- og handelsdepartementet
framlegg om å auke løyvinga med 15 mill. kroner, frå 202,7 til 217,7
mill. kroner, mot tilsvarande auking under kap. 3904, post 3.
Skipsregistra og Sjøfartsdirektoratet blei slått
saman 1. januar 2012. Ved samanslåinga gjekk dei tilsette i Skipsregistra
inn i Sjøfartsdirektoratet si ordning der pensjonskostnadene fullt
ut blir belasta arbeidsgjevar og dekkja av løyvinga under kap. 910, post
1. Sjøfartsdirektoratet vil såleis få auka utgifter til innbetaling
av pensjon med om lag 1,1 mill. kroner i 2012, og Nærings- og handelsdepartementet gjer
framlegg om å auke løyvinga med 1,1 mill. kroner, frå 337,85 til
338,95 mill. kroner.
Norsk Romsenter har hatt utbetalingar i euro
til ESA til anna valutakurs enn den som blei lagt til grunn i saldert
budsjett. Samla utgjer valutakursjusteringane ei innsparing på om
lag 5,6 mill. kroner. Samstundes har det vore justering i kontingentoppkallinga
frå ESA i budsjettåret, noko som gir auke på om lag 14,2 mill. kroner.
På dette grunnlaget gjer Nærings- og handelsdepartementet
framlegg om å auke løyvinga med 8,6 mill. kroner, frå 131,5 til
140,1 mill. kroner.
Norsk Romsenter har hatt utbetalingar i euro
til den europeiske romorganisasjonen ESA og i amerikanske dollar
til det kanadiske radarsatellittprogrammet, til andre valutakursar
enn dei som blei lagt til grunn i saldert budsjett. Samla utgjer
valutakursjusteringane ei innsparing på om lag 13,9 mill. kroner. Samstundes
har det vore ei endring i oppkallinga av programmidlar frå ESA i
2012, noko som gir ei auke på om lag 34,6 mill. kroner.
På dette grunnlaget gjer Nærings- og handelsdepartementet
framlegg om å auke løyvinga med 20,7 mill. kroner, frå 333,8 til
354,5 mill. kroner.
Eurokursen har endra seg i løpet av budsjettåret samanlikna
med kursen som blei lagt til grunn i saldert budsjett. I 2012 har
den norske innbetalinga til Galileo blitt nedjustert med om lag
5,9 mill. kroner.
På dette grunnlaget gjer Nærings- og handelsdepartementet
framlegg om å redusere løyvinga med 5,9 mill. kroner, frå 103,5
til 97,6 mill. kroner.
Løyvinga dekkjer kontingent til Europakommisjonen
for norsk deltaking i EU-program som Nærings- og handelsdepartementet
har fagansvar for. I tillegg dekkjer løyvinga utgifter knytt til
oppfølging av programma. Faktiske utbetalinar til Europakommisjonen
har vore vesentleg lågare enn forventa.
På dette grunnlaget gjer Nærings- og handelsdepartementet
framlegg om å redusere løyvinga med 9 mill. kroner, frå 35 til 26
mill. kroner.
I samband med etableringa av ei overgangsordning
for eksportfinansiering, jf. omtale under kap. 900 post 22, inngjekk
Nærings- og handelsdepartementet og Eksportfinans ASA ein avtale
om at Eksportfinans ASA skulle leggje til rette og inngå låneavtalar
på vegne av staten. Overgangsperioden er avslutta, og det er utbetalt
om lag 77 mill. kroner under posten.
På dette grunnlaget gjer Nærings- og handelsdepartementet
framlegg om å redusere løyvinga med 3 mill. kroner, frå 80 til 77
mill. kroner.
I samband med etableringa av ei overgangsordning
for eksportfinansiering, jf. omtale under kap. 900, post 22, løyvde
Stortinget 40 mrd. kroner i 2011 til lån under ordninga. Løyvinga
blei gjort overførbar. Overgangsperioden er avslutta, og utbetalingane i
perioden var på om lag 21,5 mrd. kroner. Av dette utgjorde utbetalingane
i 2012 om lag 14,8 mrd. kroner. Ein syner til kap. 2429 post 90
for nærare omtale av låneutbetalingar i andre halvår 2012.
Dei samla utgiftene for 2012 vil venteleg bli
om lag 26 mill. kroner.
På dette grunnlaget gjer Nærings- og handelsdepartementet
framlegg om å auke løyvinga med 0,3 mill. kroner, frå 25,7 til 26,0
mill. kroner.
Innlåna har blitt auka noko i 2012 ut over det
som låg til grunn ved salderinga av budsjettet for 2012. Dette inneber
òg at avdraga blir auka, jf. omtale under kap. 5325 post 90.
På dette grunnlaget gjer Nærings- og handelsdepartementet
framlegg om å auke løyvinga med 450 mill. kroner, frå 42,1 til 42,55
mrd. kroner.
Regjeringa varsla i Meld. St. 22 (2011–2012) Verktøy
for vekst – om Innovasjon Norge og SIVA SF, at ein etter ei samla
vurdering ville fremme forslag om å overføre eigarskapet til Investinor
AS frå Innovasjon Noreg til Nærings- og handelsdepartementet. Investinor
AS blei oppretta som eit dotterselskap av Innovasjon Noreg for at
dei bedriftsretta verkemidla skulle samlast og tilpassast brukarane.
Dette har vist seg å ha mindre verdi, ettersom Investinor AS opererer
uavhengig av Innovasjon Noregs andre aktivitetar. Vidare har styringsmodellen
blitt komplisert etter at fylkeskommunane kom inn som deleigarar
av Innovasjon Noreg i 2010. Det indirekte eigarskapet medfører òg
at Investinor AS ikkje formelt er underlagt retningslinene for statleg
eigarskap og leiarlønn.
Nærings- og handelsdepartementet gjer med dette
framlegg om å overføre eigarskapet i Investinor AS frå Innovasjon
Noreg til departementet i 2012. Nærings- og handelsdepartementet
gjer òg framlegg om at den formelle overføringa, til kostpris på
2,2 mrd. kroner, og omklassifiseringa av eigarskapet i den statlege
kapitalrekneskapen, blir gjort gjennom eige romertalsforslag, jf.
Forslag til vedtak II.
Eksportkreditt Noreg AS har vært i verksemd
sidan juli 2012. Selskapet forvaltar den nye statlege eksportkredittordninga
på vegne av staten. Nytt anslag viser at Eksportkreditt Noreg AS
vil gi fleire lån enn tidlegare antatt. Det mest sannsynlege anslaget for
samla låneutbetalingar i andre halvår 2012 er no 12,8 mrd. kroner.
Ein syner til kap. 934 post 90 for nærare omtale av låneutbetalingar
i første halvår 2012.
På dette grunnlaget gjer Nærings- og handelsdepartementet
framlegg om å auke løyvinga med 2,8 mrd. kroner, frå 10 til 12,8
mrd. kroner.
Nærings- og handelsdepartementet gjer framlegg om
å auke løyvinga med 0,15 mill. kroner, frå 57,1 til 57,25 mill.
kroner.
Omfanget av gebyrpliktige registreringar i Brønnøysundregistra
har auka meir enn forventa i 2012. Dette gjeld særleg Lausøyreregisteret
og meldingar om kapitalnedsetting til Føretaksregisteret som følgje
av endringar i aksjelova.
På dette grunnlaget gjer Nærings- og handelsdepartementet
framlegg om å auke løyvinga med 50 mill. kroner, frå 463 til 513
mill. kroner.
Løyvinga foreslås auka med 9 mill. kroner, frå
29 til 38 mill. kroner, mot tilsvarande auke under kap. 904, post
1, jf. omtale over.
Løyvinga foreslås auka med 15 mill. kroner,
frå 53,2 til 68,2 mill. kroner, mot tilsvarande auke under kap.
904, post 22, jf. omtale over.
Forvaltninga av lån som er gitt frå staten under overgangsordninga
for eksportfinansiering, jf. omtale under kap. 900, post 22, er
overført til Eksportkreditt Noreg AS frå 1. juli 2012. Gebyrinntekter,
avdrag og renteinntekter knytt til utlåna er budsjettert på dette
kapitlet for første halvår 2012 og under kap. 5329 og 5629 for andre
halvår 2012.
Overgangsperioden er avslutta, og det er innbetalt
gebyr på om lag 9,8 mill. kroner.
På dette grunnlaget gjer Nærings- og handelsdepartementet
framlegg om å auke løyvinga med 8,8 mill. kroner, frå 1 til 9,8
mill. kroner.
Det vert gjort framlegg om å opprette ein inntektspost
knytt til tilbakeføring av dei gjenverande midlane frå verdsutstillinga
EXPO 2010. Dette gjeld overskotet etter avvikling og sal av Noreg
sin paviljong.
På dette grunnlaget gjer Nærings- og handelsdepartementet
framlegg om ei løyving på ny post 71 på 10 mill. kroner.
Overgangsperioden er avslutta, og det er innbetalt
renter på om lag 76 mill. kroner. På dette grunnlaget gjer Nærings-
og handelsdepartementet framlegg om å redusere løyvinga med 8 mill.
kroner, frå 84 til 76 mill. kroner.
Overgangsperioden er avslutta, og det er innbetalt
avdrag på om lag 240 mill. kroner. På dette grunnlaget gjer Nærings-
og handelsdepartementet framlegg om å redusere løyvinga med 130
mill. kroner, frå 370 til 240 mill. kroner.
I statsbudsjettet for 2012 er det løyvd 25 mill. kroner
frå mogelege statlege aksjesal. Endelege og fullstendige inntektsbeløp
for dei einskilde aksjesala er føresett løyvd i løpet av budsjettåret
når transaksjonane er avklara eller gjennomførde, enten i eigne proposisjonar
eller i dei faste endringsproposisjonane i vår- og haustsesjonen.
Nærings- og handelsdepartementet inngjekk i 2011
tilbakekjøpsavtalar med DNB ASA, Telenor ASA og Yara International
ASA.
Generalforsamlinga i Telenor ASA gav i mai 2011
styret i selskapet fullmakt til å erverve inntil 5 pst. av eigne
aksjar, tilsvarande 83 mill. aksjar. Etter at kapitalnedsettinga
hadde trått i kraft fekk staten utbetalt eit vederlag på 2 323,6
mill. kroner for dei innløyste aksjane. Staten sin eigardel er etter
dette uendra på 54 pst.
Generalforsamlinga i Yara International ASA gav
i mai 2011 styret i selskapet fullmakt til å erverve inntil 5 pst.
av eigne aksjar, tilsvarande om lag 14 mill. aksjar. Etter at kapitalnedsetjinga
var sette i kraft, fekk staten utbetalt eit vederlag på 318,9 mill. kroner
for dei innløyste aksjane. Staten sin eigardel er etter dette uendra
på 36,2 pst.
På dette grunnlaget gjer Nærings- og handelsdepartementet
framlegg om å auke løyvinga med 2 617,5 mill. kroner, frå 25 til
2 642,5 mill. kroner.
Nærings- og handelsdepartementet gjer framlegg om
å auke løyvinga med 900 mill. kroner, frå 41,9 til 42,8 mrd. kroner.
Nytt og betre anslag på gebyrinntekter under
ordninga som Eksportkreditt Noreg AS forvaltar er 10 mill. kroner.
På dette grunnlaget gjer Nærings- og handelsdepartementet
framlegg om å auke løyvinga med 9 mill. kroner, frå 1 til 10 mill.
kroner.
Nytt og betre anslag tyder på at avdragsinnbetalingane
under ordninga vil bli om lag 880 mill. kroner.
På dette grunnlaget gjer Nærings- og handelsdepartementet
framlegg om å redusere løyvinga med 320 mill. kroner, frå 1,2 mrd.
kroner til 880 mill. kroner.
Som følgje av rentestrukturen på statspapira
som dei nye låna til SIVA SF i 2012 er knytt opp til, er det grunnlag
for å redusere renteinntektsløyvinga med 3,3 mill. kroner.
På dette grunnlaget gjer Nærings- og handelsdepartementet
framlegg om å redusere løyvinga med 3,3 mill. kroner, frå 29,5 til
26,2 mill. kroner.
Som følgje av faktiske renteinnbetalingar og prognosar
for resten av året er det grunnlag for å justere løyvinga ned på
grunn av lågare rentesatsar enn det som var lagt til grunn ved endring
av løyvinga i revidert nasjonalbudsjett 2012.
På dette grunnlaget gjer Nærings- og handelsdepartementet
framlegg om å redusere løyvinga med 70 mill. kroner, frå 350 til
280 mill. kroner.
Nytt og betre anslag tyder på at renteinntektene vil
bli på 274 mill. kroner.
På dette grunnlaget gjer Nærings- og handelsdepartementet
framlegg om å redusere løyvinga med 4 mill. kroner, frå 278 til
274 mill. kroner.
I høve til inneliggande overslag for utbyte,
som blei redusert til 12 302,635 mill. kroner i Revidert nasjonalbudsjett
2012, er innbetalt utbyte frå selskapa 20 mill. kroner høgare. Dette
skuldast endringar i utbyte frå Store Norske Spitsbergen Kulkompani
AS, Mesta Konsern AS, Nammo AS, Entra Eiendom AS, Aker Kværner Holding
AS og Norsk Eiendomsinformasjon AS.
På dette grunnlaget gjer Nærings- og handelsdepartementet
framlegg om å auke løyvinga med 20 mill. kroner, frå 12 302,653
til 12 322,653 mill. kroner.
Komiteen, medlemmene fra Arbeiderpartiet,
Else-May Botten, Lillian Hansen, Arne L. Haugen, Ingrid Heggø og
lederen Terje Aasland, fra Fremskrittspartiet, Per Roar Bredvold,
Harald T. Nesvik og Torgeir Trældal, fra Høyre, Frank Bakke-Jensen,
Svein Flåtten og Elisabeth Røbekk Nørve, fra Sosialistisk Venstreparti,
Alf Egil Holmelid, fra Senterpartiet, Irene Lange Nordahl, og fra
Kristelig Folkeparti, Rigmor Andersen Eide, viser til Prop.
26 S (2012–2013) om endringer i statsbudsjettet for 2012 under Nærings-
og handelsdepartementet.
Komiteen har merket seg at flere
av endringsforslagene er av mindre omfang. Komiteen har videre merket
seg at det foreslås, i tråd med det som ble lagt fram i Meld. St.
22 (2011–2012), å overføre eierskapet i Investinor AS fra Innovasjon
Norge til Nærings- og handelsdepartementet. Videre merker komiteen seg
at det gjøres framlegg om den formelle overføringen, til kostpris
på 2,2 mrd. kroner, og at omklassifiseringen av eierskapet blir
gjort som følge av dette.
Komiteen merker seg at det i
forbindelse med Eksportkreditt Norge AS er bevilget mer i lån enn
antatt og at lånerammen foreslås økt med 2,8 mrd. kroner til samlet
12,8 mrd. kroner. Komiteen mener dette er positivt.
Komiteen har videre merket seg
at det gjøres justeringer på kap. 3950 som følge av tilbakekjøpsavtaler
av egne aksjer med DNB ASA, Telenor ASA og Yara International ASA. Komiteen merker
seg at utbytte fra det statlige eierskapet som ligger under Nærings-
og handelsdepartementets forvaltning beløper seg til totalt 12 322,653
mill. kroner. Komiteen har videre merket seg de vedtatte
strukturelle endringer for Mesta Konsern AS. Komiteen viser for
øvrig til brev fra Nærings- og handelsdepartementet av 21. november
2012 (vedlagt).
Komiteen tilrår at innstillingen
vedtas.
Komiteens medlemmer fra Fremskrittspartiet registrerer
alle de endringer som er foreslått i proposisjonen. Disse
medlemmer forstår at ting kan forandre seg i løpet av et
år som f.eks. forandringer i markedet, at valutakursene forandrer
seg m.m.
Disse medlemmer registrerer at
i noen saker har forutsetningen for å holde budsjettet heller ikke
vært helt forutsigbart.
Dog mener disse medlemmer at
man for fremtiden må bestrebe seg ennå mer på å holde en streng,
men fornuftig budsjettdisiplin.
Komiteens medlemmer fra Fremskrittspartiet er
skeptisk til regjeringens forslag til saldering i inneværende budsjett,
hvor det legges opp til å øke utlånsrammen til Innovasjon Norge
(IN) med 450 mill. kroner så tett opp til budsjettårets slutt.
Disse medlemmer er av den formening
at en sak av denne art og størrelse burde vært fremlagt Stortinget
på et tidligere tidspunkt. Disse medlemmer vil sterkt
bemerke at IN ikke bør låne ut kapital ut over gitte utlånsrammer.
Komiteens medlemmer fra Fremskrittspartiet registrerer
at regjeringen i sitt forslag til saldert budsjett for 2012 legger
opp til en økning i avdrag på utestående fordringer med 900 mill. kroner.
I Prop. 26 S (2012–2013) begrunnes endring i budsjettet at det er
foretatt høyere opptak av lån enn det som var lagt til grunn i saldert
budsjett. Disse medlemmer er sterkt kritisk til en
slik praksis, og vil bemerke at IN ikke bør låne ut kapital ut over
gitte utlånsrammer.
Komiteens medlemmer fra Fremskrittspartiet
og Høyre viser til at det i saldert budsjett for 2012 legges
opp til en økning i statens inntekter fra aksjesalg på 2 617,5 mill.
kroner. Inntekten skyldes selskapene Telenor ASA og Yara International
ASA sine gjenkjøp av aksjer i egne selskap.
Disse medlemmer forutsetter at
disse gjenkjøpene ikke får betydning for selskapets eventuelle utbetaling
av bonuser m.m. til sine ansatte, herunder også ledelse, dersom
disse gjenkjøpene er med på å påvirke aksjekursen i positiv retning.
Disse medlemmer viser til at
tilbakekjøp av aksjer kan påvirke kursutviklingen i et selskaps
aksjer. I de tilfeller hvor et statlig selskap har bonusordninger
tilknyttet kursutviklingen i selskapets aksjer med målepunkter på
fastsatte datoer, vil tidsfastsettelsen av tilbakekjøpene ha betydning
for resultatene av eventuelle bonusordninger. Disse medlemmer forutsetter
at tilbakekjøpsprogrammer innrettes og kontrolleres hos selskapene
slik at de ikke påvirker bonusresultater i statlig eide selskaper.
Komiteens tilråding fremmes av en samlet komité.
Komiteen har for øvrig ingen
merknader, viser til proposisjonen og rår Stortinget til å gjøre
slikt
vedtak:
I
I statsbudsjettet for 2012 blir
det gjort følgjande endringar:
Kap. | Post | Formål | Kroner |
| | | |
Utgifter |
900 | | Nærings- og handelsdepartementet | |
| 22 | Utgifter til kontrollfunksjonar, blir
redusert med... | 1 000 000 |
| | frå kr 6 500 000 til kr 5 500 000 | |
904 | | Brønnøysundregistra | |
| 1 | Driftsutgifter, blir auka med... | 9 000 000 |
| | frå kr 322 600 000 til kr 331 600 000 | |
| 22 | Forvalting av Altinn-løysinga, kan overførast, blir auka med... | 15 000 000 |
| | frå kr 202 700 000 til kr 217 700 000 | |
910 | | Sjøfartsdirektoratet | |
| 1 | Driftsutgifter, blir auka med... | 1 100 000 |
| | frå kr 337 850 000 til kr 338 950 000 | |
922 | | Romverksemd | |
| 70 | Kontingent i European Space Agency (ESA), blir
auka med... | 8 600 000 |
| | frå kr 131 500 000 til kr 140 100 000 | |
| 71 | Internasjonal romverksemd, blir
auka med... | 20 700 000 |
| | frå kr 333 800 000 til kr 354 500 000 | |
| 73 | Galileo, blir redusert med... | 5 900 000 |
| | frå kr 103 500 000 til kr 97 600 000 | |
924 | | Internasjonalt samarbeid og utviklingsprogram | |
| 70 | Tilskot, blir redusert med... | 9 000 000 |
| | frå kr 35 000 000 til kr 26 000 000 | |
934 | | Internasjonaliseringstiltak | |
| 74 | Tilrettelegging av overgangsordning
for CIRR-kvalifiserte lån, blir redusert med... | 3 000 000 |
| | frå kr 80 000 000 til kr 77 000 000 | |
950 | | Forvalting av statleg eigarskap | |
| 21 | Særskilde driftsutgifter, blir
auka med... | 300 000 |
| | frå kr 25 700 000 til kr 26 000 000 | |
2421 | | Innovasjon Noreg | |
| 90 | Lån frå statskassa til utlånsverksemd, overslagsløyving, blir auka med | 450 000 000 |
| | frå kr 42 100 000 000 til kr 42 550
000 000 | |
2429 | | Eksportkreditt Noreg AS | |
| 90 | Utlån, blir auka med... | 2 800 000 000 |
| | frå kr 10 000 000 000 til kr 12 800
000 000 | |
| | | |
Inntekter |
3902 | | Justervesenet | |
| 1 | Gebyrinntekter, blir auka med... | 150 000 |
| | frå kr 57 100 000 til kr 57 250 000 | |
3904 | | Brønnøysundregistra | |
| 1 | Gebyrinntekter, blir auka med... | 50 000 000 |
| | frå kr 463 000 000 til kr 513 000 000 | |
| 2 | Refusjonar, oppdragsinntekter og andre
inntekter, blir auka med | 9 000 000 |
| | frå kr 29 000 000 til kr 38 000 000 | |
| 3 | Refusjonar og inntekter knyta til forvalting
av Altinn-løysinga, blir auka med | 15 000 000 |
| | frå kr 53 200 000 til kr 68 200 000 | |
3934 | | Internasjonaliseringstiltak | |
| 70 | Gebyr frå overgangsordning for CIRR-kvalifiserte
lån, blir auka med | 8 800 000 |
| | frå kr 1 000 000 til kr 9 800 000 | |
| 71 | (Ny) Tilbakeføring av tilskot frå EXPO
2010, blir løyvd med | 10 000 000 |
| 80 | Renter frå overgangsordning for CIRR-kvalifiserte
lån, blir redusert med | 8 000 000 |
| | frå kr 84 000 000 til kr 76 000 000 | |
| 90 | Avdrag frå overgangsordning for CIRR-kvalifiserte
lån, blir redusert med | 130 000 000 |
| | frå kr 370 000 000 til kr 240 000 000 | |
3950 | | Forvalting av statleg eigarskap | |
| 96 | Sal av aksjar, blir auka med | 2 617 500 000 |
| | frå kr 25 000 000 til 2 642 500 000 | |
5325 | | Innovasjon Noreg | |
| 90 | Avdrag på uteståande fordringar, blir
auka med | 900 000 000 |
| | frå kr 41 900 000 000 til kr 42 800
000 000 | |
5329 | | Eksportkreditt Noreg AS | |
| 70 | Gebyr m.m, blir auka med | 9 000 000 |
| | frå kr 1 000 000 til kr 10 000 000 | |
| 90 | Avdrag på uteståande fordringar, blir
redusert med | 320 000 000 |
| | frå kr 1 200 000 000 til kr 880 000
000 | |
5613 | | Renter frå SIVA SF | |
| 80 | Renter, blir redusert med | 3 300 000 |
| | frå kr 29 500 000 til kr 26 200 000 | |
5625 | | Renter og utbyte frå Innovasjon Noreg | |
| 80 | Renter på lån frå statskassa, blir
redusert med | 70 000 000 |
| | frå kr 350 000 000 til kr 280 000 000 | |
5629 | | Renter frå utlånsverksemda i Eksportkreditt
Noreg AS | |
| 80 | Renter, blir redusert med | 4 000 000 |
| | frå kr 278 000 000 til kr 274 000 000 | |
5656 | | Aksjar i selskap under NHD si forvalting | |
| 85 | Utbyte, blir auka med | 20 000 000 |
| | frå kr 12 302 653 000 til kr 12 322
653 000 | |
II
Overdraging av eigarskap
Stortinget samtykkjer i at Nærings-
og handelsdepartementet kan overføre eigarskapet av aksjane i Investinor
AS frå Innovasjon Noreg til departementet. Aksjane omklassifiserast
samtidig i kapitalrekneskapen for 2012 frå kontogruppe 66 Kapital
i statsbankane, til kontogruppe 62 Verdipapir.
Det vises til oversendte proposisjon. På vedtakssiden,
under kap. 3934, post 80, har det ved en inkurie oppstått en feil
i teksten. Riktig tekst skal være:
3934 | | Internasjonaliseringstiltak | |
| 80 | Renter frå overgangsordning for CIRR-kvalifiserte
lån, blir redusert med | 8 000 000 |
| | frå kr 84 000 000 til kr 76 000 000 | |
Oslo, i næringskomiteen, den 5. desember 2012
Terje Aasland |
leder og ordfører |