Arne Sortevik (FrP): Jeg viser til svar på spørsmål nr 155 om økonomiske rammer vedr forvaltningsreformen sendt fra transportkomiteen i forbindelse med behandling av NTP 2010-2019. Det fremgår at øvrige riksveier skulle hatt hhv 5,49 mrd. kr. og 6,1 mrd.kr. (med og uten låneordning) for perioden 2010-2019 dersom disse veiene skulle fått samme vekst som det er lagt inn i planen for stamveier.
Hvorfor har ikke Regjeringen lagt inn samme vekst for øvrige riksveier som overføres til fylkene som for stamveier som staten beholder?
Begrunnelse
Jeg viser følgende informasjon i svar på spm. nr. 155:
v) Om ein skal ha lik vekst for øvrige riksvegar som for stamvegar i NTP 2010-2019, må ein ha ei økonomisk ramme på 9,73 milliardar 2009-kronar til desse vegane. Auken i rammene til øvrige riksvegar isolert sett, må vera på 3,35 milliardar sett i høve til rammene i NTP-perioden 2006-2015, og 2,14 milliardar ytterlegare auke i høve til NTP 2010-2019, når ein tek omsyn til rentekompensasjonen. Då tala for "sams vegadministrasjon" ikkje er fastlagde, er dette halde utanom berekninga.
vi) Om ein skal ha lik vekst for øvrige riksvegar som for stamvegar, må ein ha ei økonomisk ramme på 9,73 milliardar 2009-kronar til desse vegane. Auken i rammene til øvrige riksvegar isolert sett, må vera på 3,35 milliardar sett i høve til rammene i NTP-perioden 2006-2015, og 2,74 milliardar ytterlegare auke i høve til NTP 2010-2019 når ein ikkje tek omsyn til rentekompensasjonen. Då tala for "sams vegadministrasjon" ikkje er fastlagde, er dette halde utanom berekninga.