Oskar J. Grimstad (FrP): Er helse- og omsorgsministeren nøgd med den servicegraden pasientane får i samband med reiserefusjonar, og vil statsråden gå inn og ta en gjennomgang av problemstillinga og eventuelt vurdere om lokale NAV-kontor i betre grad kunne bistå pasientar da dei har større lokalkunnskap om dei lokale reisetilbuda?
Begrunnelse
I samband med pasientbesøk på sjukehus eller annan behandlingsinstitusjon, har pasienten rett til refusjon av reiseutlegg utover egenandel. For å kunne krevje denne refusjonen er det en forutsetnad at pasienten får med seg skjema og konvolutt frå behandlingsinstitusjon. Vel heime må ein så fylle ut skjemaet, rekne saman billettar og beskrive reisemåte, for så å kome seg til postkontor for sending av kravet. Så viser det seg at den sentrale einheit som RHF har til behandling av desse refusjonane har så liten kunnskap om lokale reisetilbod at mange opplever at dei ikkje får dekt dei reelle utgifter ein har på desse reisene. I tillegg ser vi nå og med ei eldrebølge som forsterkar problemet at mange ikkje klarer å krevje sine rettar grunna almen nedsett funksjon eller demens i varierande grad da utfylling av skjemaet er krevjande.