Åge Starheim (FrP): Etter det ein kjenner til er det planer for å starte utviding av eksisterande tunnelar på Strynefjellet. Ein er også kjend med at det er utarbeidt planer for lang tunnel mellom Skåre og Grotli. Etter mi meining må dette vere eit langt betre og framtidsretta alternativ, og arbeidet på ny tunnel kan gå uhemma av eksisterande trafikk.
Vil statsråden vurdere bygging av ny tunnel opp mot utviding av eksisterande tunnelar før endeleg avgjer vert teken?
Begrunnelse
Etter det ein er kjend med er det no snakk om å utbetre eksisterande tunnelar på Strynefjellet ved at ein auka høgda på tunnelane utan utvide breidda.
Denne løysinga vil etter mitt syn ikkje vere tilfredsstillande, då tunnelane også har for lita breidde, noko som etter det eg kjenner til ikkje skal gjerast noko med.
Å utbetre eksisterande tunnelar må etter mitt syn også verte ei frykteleg dyr løysing, og vil hemme trafikken.
Når Kvivsvegen vert opna i 2012 vil mykje av tungtrafikken frå Sunnmøre gå over Strynefjellet, noko som vil medføre stor auka trafikk på Strynefjellet.
Før ein starta utbetring av eksisterande tunnelar burde statsråden gjennomføre ei høyring blant dei største brukarane av denne fjellovergangen, og det burde føretakast ei kostnadsbereikning for å få fram skilnaden mellom utbetring av eksisterande tunnelar og bygging av ny lang tunnel.