Frank Edvard Sve (FrP): Leiaren i transportkomiteen, Erling Sande, har uttalt at fleire store viktige veg- og jernbaneprosjekt skal stoppast og utsettast i tid.
Er dette regjeringa sin politikk, og støttar samferdselsministeren leiaren frå Sp i transportkomiteen i dette?
Begrunnelse
Leiaren i transportkomiteen, Erling Sande, frå Sp har uttalt : «–Er det nødvendig med firefelts motorveg til alle dei store byane, og kor langt vekk frå Oslo treng vi jarnbane med to spor, spør Erling Sande (Sp), som sit i transport- og kommunikasjonskomiteen på Stortinget».
Leiaren i transportkomiteen peikar på at følgjande prosjekt må utsetjast: «Det er nokre av desse pengane Sande vil flytte på".
Konkrete prosjekt han meiner kan utsettast i tid eller nedskalerast er mellom anna:
• Ytre Intercity (Jarnbane med dobbeltspor Oslo, Halden, Lillehammer, Porsgrunn og Hønefoss).
• Firefelts motorveg i Gudbrandsdalen (E6)
• Firefelts motorveg i Trøndelag (E6)
• Hordfast (E39)
• Firefelts motorveg på Sørlandet (E18) (E39)
• Bru over Sognefjorden (E39)
Sande presiserer at dei nemnde prosjekta «kvar for seg er gode», men at vegvedlikehald, rassikring og fylkesvegnettet hastar meir».
Men, korleis i alle dagar heng dette i hop med at Sp vil byggje Møreaksen, snart 400 m under Romsdalsfjorden, med firefelts verdensrekord i både undersjøisk tunnel og bru til mange titals milliard kroner.
Leiaren i transportkomiteen peikar på at følgjande prosjekt må utsetjast: «Det er nokre av desse pengane Sande vil flytte på. Konkrete prosjekt han meiner kan utsettast i tid eller nedskalerast er mellom anna:
• Ytre Intercity (Jarnbane med dobbeltspor Oslo, Halden, Lillehammer, Porsgrunn og Hønefoss).
• Firefelts motorveg i Gudbrandsdalen (E6)
• Firefelts motorveg i Trøndelag (E6)
• Hordfast (E39)
• Firefelts motorveg på Sørlandet (E18) (E39)
• Bru over Sognefjorden (E39)
Sande presiserer at dei nemnde prosjekta «kvar for seg er gode», men at vegvedlikehald, rassikring og fylkesvegnettet hastar meir».