Frank Edvard Sve (FrP): Kan samferdselsministeren vise til kor mange prosjektering/planleggings stillingar som er planlagt kutta i Statene vegvesen region midt, no når store prioriterte samferdselsprosjekt vert kutta som sjølvsagt medfører at prosjekt lenger bak og gigant sløseriprosjekt slik som Møreaksen blir skubba ut i øydemarka?
Begrunnelse
Regjeringa har gjennomført betydelege kutt innan vegbygging i sitt framlegg til statsbudsjett for 2023. Heile 6 store prosjekt er stroke frå tidligare vedteken oppstart, og skubba ut i kulden.
Dette gjelder,
- E6 Megården-Mørsvikbotn i Nordland
-E16 Hylland-Slæen i Vestfold
-Fellesprosjekt Vossebana/E16 Arna-Stanghelle i Vestland
-E-134 Røldal- Seljestad i Vestland
-E-134 Saggrenda-Elgsjø i Viken
E-134 Oslofjordforbindelsen, fase to i Viken
Dette er prosjekt til mange titals milliard kr, som blir utsatt og sett på vent. Konsekvensen av dette blir sjølvsagt at andre prosjekt lenger ned på prioriteringslista rasar nedover i både tid og penger, og realismen for gjennomføring minkar.
Samferdselministeren har hevda at tidligare NTP ikkje er realistisk og at prosjekt må ut av portefølgen og muligens skrinleggast.
Vi registrerar at samferdselsministeren stoppar store og heilt nødvendig infrastrukturbygging her i landet, i svært viktige transportkoridorar som næringslivet og folk flest er heilt avhengige av.
At ein samtidig opplever at den same samferdselsministeren ikkje nevner med eit ord det famøse gigant sløseripsosjektet som folket ikkje vil ha, Møreaksen til mange titals milliard kr.
"det er aldri så gale at det ikkje er godt for noko"
Eit uttrykk som kan brukast i denne samanheng, der regjeringa sin politikk sjølvsagt medfører at gigant sløseriprosjekt slik som Møreaksen såleis er historie og er totalt skubba langt ned i ei skuff og er på svært god veg til makuleringsmaskina. Dette medfører sjølvsagt like klart at ant byråkratar i Statens vegvesen som har drevet med diverse arbeid ikring Møreaksen, ikkje på nokon måte kan ha midlar til dette.