Du bruker en gammel nettleser. For å kunne bruke all funksjonalitet i nettsidene må du bytte til en nyere og oppdatert nettleser. Se oversikt over støttede nettlesere.
Om Telenors praksis ved _flytting av bedriftstelefon_, som stadig oftere skjer med hasteordre til fem ganger ordinær pris
Datert: 31.01.2000 Besvart: 09.02.2000 av samferdselsminister Dag Jostein Fjærvoll
Thore A. Nistad (FrP): Flytting av bedriftstelefon var tidligere en prioritert oppgave for Telenor og ble stort sett effektuert hurtig. I dag meddeler Telenor oftere og oftere tilbake til bedriftene at de ikke har kapasitet til å skrive ut ordren, men kan selvsagt gjøre det dersom det er en hasteordre. Hasteordre tar Telenor 5 ganger ordinær pris for, og dette blir gjort oftere og oftere av Telenor ovenfor bedrifter som er totalt avhengig av telefon. Vil statsråden se på denne slette kundebehandling som Telenor her bedriver?