Vedtak 482
St.meld. nr. 24 (2003-2004) Nasjonal transportplan 2006-2015 - blir å leggje ved protokollen.
Vedtak 483
1. Ramme
Stortinget ber Regjeringa auke ramma til samferdselsformål med 22 mrd. kroner i perioden 2006-2015 i høve til St.meld. nr. 24 (2003-2004). Stortinget ber Regjeringa nytte dei auka løyvingane med slik fordeling:
2006-2015 | pr. år | |
Veg: | ||
Stamvegar | 4 mrd. kroner | 0,4 mrd. kroner |
Øvrige riksvegar | 5 mrd. kroner | 0,5 mrd. kroner |
Rassikring | 1 mrd. kroner | 0,1 mrd. kroner |
Jernbane: | ||
Investeringar i lina | 10 mrd. kroner | 1 mrd. kroner |
Andre kollektivtiltak: | ||
Insentivordninga | 1 mrd. kroner | 0,1 mrd. kroner |
Alt. bruk av riksvegmidlar til koll.føremål | 0,5 mrd. kroner | 0,05 mrd. kroner |
Kystverket | 0,5 mrd. kroner | 0,05 mrd. kroner |
Totalt | 22 mrd. kroner | 2,2 mrd. kroner |
2. Vegar
Stortinget ber Regjeringa om å nytta den auka ramma til stamvegar med 4 mrd. kroner i NTP-perioden 2006- 2015 til fylgjande forsering av og ekstra løyving til stamvegsprosjekt i perioden 2006-2015:
Korridor 1. Oslo-Svinesund | |
Forsering av E6 | |
Korridor 2. Oslo-Ørje/Magnor | |
Forsering av E18 | |
Forsering av rv 2 | |
Rv 2, auka løyving | 300 mill. kr |
Rv 35 Jevnaker-Olimb, auka løyving | 100 mill. kr |
Korridor 3. Oslo-Grenland-Kristiansand-Stavanger | |
E18 Kristiansand-Grimstad; auka standard og ekstra parsell, ev. E39 vest for Kristiansand | 250 mill. kr |
E39 Vigeland-Osestad, forsering | |
Rv 23 Måna-Lier, statleg løyving | 150 mill. kr |
Rv 150 Ulvensplitten, auka løyving | 150 mill. kr |
Korridor 4. Stavanger-Bergen-Ålesund-Trondheim | |
E39 Stavanger-Ålesund, auka løyving | 1 000 mill. kr |
E39 Ålesund-Trondheim/Høgkjølen, løyving | 100 mill. kr |
Korridor 5. Oslo-Bergen/Haugesund med arm via Sogn til Førde | |
E134 Århus-Gvammen, statleg løyving | 300 mil. kr |
E16 Hamang-Wøyen | 100 mill. kr |
E16 Steinsfjordbrua, statleg løyving | 50 mill. kr |
Rv 7/rv 52 Sokna-Ørgenvika, forsering, auka løyving | 150 mill. kr |
E16 Øye-Borlaug | 100 mill. kr |
Korridor 6. Oslo-Trondheim med armar til Ålesund og Trondheim | |
Rv 4 Oppland, forsering | |
Fossumdiagonalen, auka løyving | 200 mill. kr |
E6 Oppland, auka løyving | 200 mill. kr |
Soknedalen, forsering, auka løyving | 100 mill. kr |
Oppdal sentrum, statleg løyving | 50 mill. kr |
Korridor 7. Trondheim-Bodø med armar til svenskegrensa | |
E6 strekningvise utbetringar i Nord-Trøndelag, herunder Nes bru, statleg løyving | 150 mill. kr |
Helgelandspakka, statleg løyving | 150 mill. kr |
Rv 80 Fauske-Bodø, statleg løyving | 100 mill. kr |
Korridor 8. Bodø-Narvik-Tromsø-Kirkenes med arm til Lofoten mv. | |
E6 Narvik-Bjerkvik | 100 mill. kr |
E6 Vest for Alta, auka løyvingar | 200 mill. kr |
Stortinget ber Regjeringa om å nytta den auka ramma til øvrige riksvegar med 5 mrd. kroner etter same fordelingsnøkkel som i sitt forslag i St.meld. nr. 24 (2003-2004), jf. tabell:
Forslag til fordeling av ramma til øvrige riksvegar
Fylke | Regjeringa 2006-2009 mill. 2004-kr. | Regjeringa 2010-2015 mill. 2004-kr. | NTP totalt | Ap 2006-2009 | Ap 2010-2015 | Ap samla påplussing | Totalt Aps alternativ |
Østfold | 200 | 610 | 810 | 60 | 210 | 270 | 1 080 |
Akershus | 490 | 760 | 1 250 | 160 | 240 | 400 | 1 650 |
Oslo | 550 | 770 | 1 320 | 180 | 240 | 420 | 1 740 |
Hedmark | 150 | 340 | 490 | 40 | 120 | 160 | 650 |
Oppland | 140 | 300 | 440 | 40 | 90 | 130 | 570 |
Buskerud | 430 | 470 | 900 | 140 | 150 | 290 | 1 190 |
Vestfold | 170 | 470 | 640 | 60 | 150 | 210 | 850 |
Telemark | 310 | 400 | 710 | 100 | 120 | 220 | 930 |
Aust-gder | 150 | 330 | 480 | 40 | 120 | 160 | 640 |
Vest-Agder | 220 | 360 | 580 | 80 | 120 | 200 | 780 |
Rogaland | 530 | 660 | 1 190 | 180 | 210 | 390 | 1 580 |
Hordaland | 850 | 1 030 | 1 880 | 280 | 330 | 610 | 2 490 |
Sogn og Fjordane | 330 | 630 | 960 | 120 | 210 | 330 | 1 290 |
Møre og Romsdal | 570 | 490 | 1060 | 180 | 150 | 330 | 1 390 |
Sør-Trøndelag | 190 | 430 | 620 | 60 | 150 | 200 | 830 |
Nord-Trøndelag | 210 | 240 | 450 | 60 | 90 | 150 | 600 |
Nordland | 300 | 400 | 700 | 100 | 120 | 220 | 920 |
Troms | 200 | 420 | 620 | 60 | 150 | 210 | 830 |
Finnmark | 180 | 120 | 300 | 60 | 30 | 90 | 390 |
Sum | 6 170 | 9 230 | 15 400 | 2 000 | 3 000 | 5 000 | 20 400 |
Fordelinga av dei auka rammene må kunna vurderast nærare i samband med handlingsplanane og budsjettet for det einskilde år, slik at det vert god framdrift i dei einskilde prosjekt og at prosjekt vert gjennomførte ganske løpande.
3. Jernbane
Stortinget ber Regjeringa auke ramma til jernbaneføremål med 10 mrd. kroner i perioden 2006-2015. Stortinget ber Regjeringa sørge for at dei auka rammene gjer det mogleg å forsera prosjekt som alt er inne i ramma, samt å ta inn nye prosjekt i tråd med Jernbaneverket sitt satsingsalternativ 2B.
Rekkefylgje
Det er ein føresetnad at den auka ramma til jernbaneføremål skal kunna finansierast med lån og at ekstrasatsinga
4. Kystverket
Stortinget ber Regjeringa auke ramma til Kystverket med 0,5 mrd. kroner i perioden 2006-2015. Stortinget ber Regjeringa sørge for at den auka ramma prioriterast til fiskerihamner og farleier.