Skriftlige spørsmål og svar

Liste over skriftlige besvarelser. Skriftlige spørsmål er en kort spørsmålsform, og er ikke gjenstand for debatt i Stortinget.

Avgrens utvalget

Finn spørsmål til skriftlig besvarelse etter

Grotle, Olve (1 - 20 av 21)
  • Skriftlig spørsmål fra Olve Grotle (H) til samferdselsministeren

    Dokument nr. 15:1191 (2023-2024)

    Innlevert: 09.02.2024

    Sendt: 09.02.2024

    Besvart: 16.02.2024 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

    Kan statsråden opplyse om kor mykje billegare enn budsjettert dei to prosjekta RV5 Kjøsnestunnelen og E39 Myrmel-Lunde samla sett vart i 2024-kroner, kva meiner statsråden er årsaka til at prosjekta vart billegare, og meiner han det er lærdom i korleis ein har bygd veg i Sunnfjord dei siste ti åra som kan overførast til andre samferdselsprosjekt?
  • Skriftlig spørsmål fra Olve Grotle (H) til samferdselsministeren

    Dokument nr. 15:1025 (2023-2024)

    Innlevert: 24.01.2024

    Sendt: 25.01.2024

    Besvart: 31.01.2024 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

    Viser til svaret til statsråden på skriftleg spørsmål 977, der han ikkje svarer på spørsmålet om timinga av forslaget, som gjer det vanskeleg for næringa å sikre nok materiell til sesongen 2024. Samt få tak i nok sjåførar. Kan eg be om at statståden svarer på korleis han meiner norsk reiseliv og turbussnæringa skal sikre nok kapasitet neste sesong, og om denne konsekvensen av forslaget vart utgreid i forkant?
  • Skriftlig spørsmål fra Olve Grotle (H) til samferdselsministeren

    Dokument nr. 15:977 (2023-2024)

    Innlevert: 19.01.2024

    Sendt: 19.01.2024

    Besvart: 23.01.2024 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

    Eg viser til regjeringa si innføring av tolkinga av rammene for midlertidig persontransportkabotasje ret før jul m.v. 1.1.24. Dei fleste planane for sesongen 2024 var allereie lagde då Samferdselsdepartementet offentleggjorde si endring. Normalt må nyanskaffingar bestillast seinast august/september for påfølgjande sesong. Samtidig er det stor mangel på bussjåførar. Korleis meiner statsråden norsk reiseliv og turbussnæringa skal sikre nok kapasitet neste sesong, og vart denne konsekvensen av forslaget utgreidd i forkant?
  • Skriftlig spørsmål fra Olve Grotle (H) til kunnskapsministeren

    Dokument nr. 15:533 (2023-2024)

    Innlevert: 26.11.2023

    Sendt: 27.11.2023

    Besvart: 01.12.2023 av kunnskapsminister Kari Nessa Nordtun

    Kva er status for søknaden om godkjenning av programfaget, klima- og miljøfag, og kva vil statsråden gjere for å sikre ei snarleg avklaring på søknaden?
  • Skriftlig spørsmål fra Olve Grotle (H) til fiskeri- og havministeren

    Dokument nr. 15:3266 (2022-2023)

    Innlevert: 27.09.2023

    Sendt: 28.09.2023

    Besvart: 05.10.2023 av fiskeri- og havminister Bjørnar Skjæran

    Kan statsråden seie noko om kva vurderingar som blir gjort vedkomande Olaskjeret, kva evt. konsekvensar grunnstøytinga den 25. september 2023 vil ha så seie for desse vurderingane, og kva tiltak statsråden ser for seg må gjerast for å fjerne/hindre risikoen for fleire ulykker og grunnstøytingar?
  • Skriftlig spørsmål fra Olve Grotle (H) til justis- og beredskapsministeren

    Dokument nr. 15:2939 (2022-2023)

    Innlevert: 21.08.2023

    Sendt: 21.08.2023

    Besvart: 24.08.2023 av justis- og beredskapsminister Emilie Mehl

    Tal frå politiet.no viser at det har blitt 24 færre politiårsverk i Vest politidistrikt frå juli 2022 til juli 2023. Kan justisministeren opplyse kva tenestestader i Vest politidistrikt som har fått ein reduksjon i politiårsverk det siste året?
  • Skriftlig spørsmål fra Olve Grotle (H) til justis- og beredskapsministeren

    Dokument nr. 15:2933 (2022-2023)

    Innlevert: 21.08.2023

    Sendt: 21.08.2023

    Besvart: 25.08.2023 av justis- og beredskapsminister Emilie Mehl

    Kan statsråden kome med statistikk for kor mange årsverk som jobbar i politiet i Sogn og Fjordane si geografiske driftsening i juni 2023 samanlikna med juni 2021 og juni 2022?
  • Skriftlig spørsmål fra Olve Grotle (H) til fiskeri- og havministeren

    Dokument nr. 15:2485 (2022-2023)

    Innlevert: 09.06.2023

    Sendt: 09.06.2023

    Besvart: 16.06.2023 av fiskeri- og havminister Bjørnar Skjæran

    Kva har regjeringa tenkt å gjere for å få til reelle forhandlingar med dei andre kyststatane som endar opp i semje om kvotefordelinga før dette fiskeriforbetreingsprosjektet endar i 2024?
  • Skriftlig spørsmål fra Olve Grotle (H) til samferdselsministeren

    Dokument nr. 15:2337 (2022-2023)

    Innlevert: 25.05.2023

    Sendt: 25.05.2023

    Besvart: 02.06.2023 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

    Kva er det som gjer at E39 Hafstadfjelltunnelen, som Statens vegvesen den 15. mai løfta opp i ei prioriteringsliste over tiltak som skulle prioriterast i 2023, berre 10 dagar seinare får stopp i planleggingsarbeidet, og er vedtaket om å sette planleggingsarbeidet på vent eit resultat av generelle og/eller konkrete politiske føringar, signal eller vedtak?
  • Skriftlig spørsmål fra Olve Grotle (H) til landbruks- og matministeren

    Dokument nr. 15:1731 (2022-2023)

    Innlevert: 17.03.2023

    Sendt: 20.03.2023

    Besvart: 27.03.2023 av landbruks- og matminister Sandra Borch

    Meiner statsråden at vedtaket om å avlive stammen av villgjeiter i Høyanger kommune er riktig, eller kan evt. andre tiltak vere formålstenleg?
  • Skriftlig spørsmål fra Olve Grotle (H) til fiskeri- og havministeren

    Dokument nr. 15:1717 (2022-2023)

    Innlevert: 17.03.2023

    Sendt: 17.03.2023

    Besvart: 24.03.2023 av fiskeri- og havminister Bjørnar Skjæran

    Vi merker nå ei stor bekymring hos folk langs kysten som følgje av at årets fangstkvote på vågekval enno ikkje er fastsett, og det knappe to veker før fangstsesongen startar. Kan statsråden seie noko om kor tid vi kan vente at årets kvote blir fastsett?
  • Skriftlig spørsmål fra Olve Grotle (H) til næringsministeren

    Dokument nr. 15:1148 (2022-2023)

    Innlevert: 26.01.2023

    Sendt: 26.01.2023

    Besvart: 02.02.2023 av næringsminister Jan Christian Vestre

    Kan ein undervegs i ein prosess med direktetildeling opne for tilbod frå fleire tilbydarar, og kva vurderingar må i så fall gjerast etter innkjøpsregelverket?
  • Skriftlig spørsmål fra Olve Grotle (H) til næringsministeren

    Dokument nr. 15:722 (2022-2023)

    Innlevert: 14.12.2022

    Sendt: 14.12.2022

    Besvart: 22.12.2022 av næringsminister Jan Christian Vestre

    Kor mange bedrifter har søkt på ordninga om energitilskuddsordningen for bedrifter, og kor mange har søkt og ikkje fått innfridd tilskot?
  • Skriftlig spørsmål fra Olve Grotle (H) til samferdselsministeren

    Dokument nr. 15:32 (2022-2023)

    Innlevert: 05.10.2022

    Sendt: 06.10.2022

    Besvart: 13.10.2022 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

    Kan statsråden forsikra at det ikkje er mogeleg å få gjennomført arbeidet innanfor nokolunde same tidshorisont som nå skissert, og likevel greie å halde vegen delvis open, kan statsråden forsikra at alle omsyn til lokal, regional og nasjonal trafikk blir vurdert før ein eventuelt går inn for å stengja tunnelen fullstendig eit heilt år, kan statsråden forsikra at beredskap og tenestetilbod i regionen minst skal vera på same nivå som no, og kan statsråden forsikra at alle aktuelle omkøyringsvegar har forsvarleg standard?
  • Skriftlig spørsmål fra Olve Grotle (H) til samferdselsministeren

    Dokument nr. 15:2435 (2021-2022)

    Innlevert: 22.06.2022

    Sendt: 23.06.2022

    Besvart: 30.06.2022 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

    Kan samferdsleministeren forsikra at dei samferdsleprosjekta i Sogn og Fjordane som er komen med i NTPen Stortinget behandla i juni 2021 blir realisert, og med oppstart i første del av NTPen?
  • Skriftlig spørsmål fra Olve Grotle (H) til fiskeri- og havministeren

    Dokument nr. 15:2362 (2021-2022)

    Innlevert: 16.06.2022

    Sendt: 16.06.2022

    Besvart: 23.06.2022 av fiskeri- og havminister Bjørnar Skjæran

    Det er uttrykt bekymring for leppefiskreguleringa for 2022. Dette gjeld både prosessen fram mot vedtak, behovet for regulering, og måten dette er gjort på som blir hevda å ha motsett effekt av det som er tenkt. Meiner fiskeri- og havministeren at reguleringa er i samsvar med regelverket, og at den vil fungere tilfredsstillande. I lys av dei bekymringane som er kome; vil ministeren vurdere å be om at reguleringa blir uttsett til neste år for å få avklart spørsmåla nærmare?
  • Skriftlig spørsmål fra Olve Grotle (H) til utenriksministeren

    Dokument nr. 15:2310 (2021-2022)

    Innlevert: 10.06.2022

    Sendt: 13.06.2022

    Rette vedkommende: Fiskeri- og havministeren

    Besvart: 21.06.2022 av fiskeri- og havminister Bjørnar Skjæran

    Kan utenriksministeren forsikre stortinget om at nytt lovforslag om norske løns- og arbeidsvilkår på skip i norske farvatn og på norsk sokkel ikkje er i strid med Noreg sine folkerettelege og EØS-rettslege plikter?
  • Skriftlig spørsmål fra Olve Grotle (H) til næringsministeren

    Dokument nr. 15:2309 (2021-2022)

    Innlevert: 10.06.2022

    Sendt: 13.06.2022

    Rette vedkommende: Fiskeri- og havministeren

    Besvart: 21.06.2022 av fiskeri- og havminister Bjørnar Skjæran

    Ser statsråden at forslaget til ny lov om norske løns- og arbeidsvilkår vil kunne føre til færre cruiseturistar og dermed svekke næringsgrunnlaget for distrikts-reiselivet langs Norskekysten?
  • Skriftlig spørsmål fra Olve Grotle (H) til klima- og miljøministeren

    Dokument nr. 15:1922 (2021-2022)

    Innlevert: 27.04.2022

    Sendt: 27.04.2022

    Besvart: 06.05.2022 av klima- og miljøminister Espen Barth Eide

    Kva vil statsråden gjere for å sikre at landstraum for cruiseskip vert etablert i Flåm innan 2022?
  • Skriftlig spørsmål fra Olve Grotle (H) til samferdselsministeren

    Dokument nr. 15:709 (2021-2022)

    Innlevert: 17.12.2021

    Sendt: 17.12.2021

    Besvart: 03.01.2022 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

    RV Naustdal-Erdal er ein svært rassutsett strekning, og vegen var på ny stengt den 15. desember. Ny trafikksikker tunell ligg inne i NTP med oppstart i første perioden, og Statens vegvesen har sett i gang arbeidet med å få fastsett den nye traseen. Dette arbeidet har nå stoppa opp pga. ein "skrivefeil" om kostnaden, og ingen veit kor tid arbeidet blir sett i gang igjen. Vil statsråden sørge for at planleggingsarbeidet med ny trafikksikker Rv Naustdal-Erdal straks blir starta opp igjen?